zaterdag 15 september 2018

Barbiepoppen

Oké dat was allesbehalve makkelijk..mijn eerste Barbie outfit. Er valt nog veel te leren. Het shirt mag veel getailleerder, zeker als ik ook trouwjurkjes wil naaien. Dus nog even doorgaan met oefenen...
Inmiddels heb ik andere, hoop ik betere patroontjes gevonden. Nu nog uittesten.



Nou vraag ik je toch?! Van een vriendin had ik haar klassieke Barbie te leen, een model uit 1966. Ik vroeg me steeds af of die maten gelijk zijn gebleven...en een kenner verzekerde mij dat dit zo was.
Toeval bestaat niet dat nu ik echt aan de Barbiekleding wilde beginnen ik een post op Pinterest zag waarin duidelijk beschreven werd dat er wel degelijk aanpassingen zijn gemaakt.  Ik heb meteen op marktplaats gekeken en ben die meteen gaan halen. En ja hoor..er is een behoorlijk verschil. De linker is een model van 2010. Had ik toch bijna Barbiekleding gemaakt die niet ging passen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten