vrijdag 4 augustus 2017

Handig zo'n pannendekselhouder

Heb je dat nou ook altijd? Dan heb je vol overgave aan een kledingstuk gewerkt en hoe goed je ook meet, je knoopsgaten zitten nooit op gelijke hoogte.
Er is een speciaal apparaat voor wat ook zo'n scharende werking heeft. Geen idee hoe het heet en wat het kost. En vannacht (goeie inspiratie komt op rare momenten) bedacht ik me dat ik al zoiets in huis had. 
Een eerdere tip van iemand uit en naaigroep was om ze te bevestigen aan de muur en daar je lockgaren aan te hangen. Werkt geweldig. Maar met knoopsgaten aftekenen dus ook zie ik. Dit ding kost maar € 4,99.
Heb je die beruchte winkel niet in de buurt dan kan ik je misschien helpen door het op te sturen, ik woon er vlakbij.

Heerlijk die spontane ideeën!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten